Sunday 6 November 2011

god sent friends to me

Hi,to everyone. Friends ? Kita tak perlu la bergantung pada kawan 100 %. Right ? sebab kita sendiri pun kena berhati-hati bila berkawan. Sometimes , kawan ni boleh tikam kita dari belakang kalau kawan tak ikhlas kawan dengan kita la. To everyone kalau nak jadi kawan saya please la jangan buat macam tu. Bukan kalau nak jadi kawan saya je, tapi tak kisah la nak kawan dengan sape-sape pon tak perlu la nak buat macam tu. Bila dah member sendiri kutuk kita, tak ke rasa macam SHIT ! Ape yang korang dapat kalau buat member sendiri macam tu ae? Kalau da kena diri sendiri baru tau.Haihh.. But this is the reality. Sesiape yang dah alami sendiri tau la macam mane. Tapi selama aku berkawan tak pernah la pulak member aku buat macam tu. Thanks because god sent the nice friends to me. Walaupun budak kelas panggil aku PENDING. Aku tak la kisah sangat sebab aku tahu diorang just kidding. Sometime, kalau over pon aku tegur la jugak kan.That's all. I think sampai sini je kot perbincangan pasal friends.

No comments:

Post a Comment